مشاوره رایگان کاشت مو

مشاوره رایگان در زمینه کاشت مو، ابرو ،ریش و سبیل

از چه طریقی می‌توانیم با کارشناسان کلینیک ارغوان همسا برای مشاوره رایگان ارتباط بگیریم؟

۱-تماس با شماره 09125203549-02146805338

۲-چت آنلاین در وبسایت www.clinicarghavan.com

۳-دایرکت مسیج در اینستاگرام به آدرس arghavankashtc

۴- ارسال درخواست نوبت‌دهی رایگان در وبسایت 

برای مشاوره رایگان در زمینه کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل کلیک کنید

کاشت موی طبیعی

کاشت موی سر از جراحی های زیبایی مهم محبوب در بین افراد می باشد. بسیاری از افراد به دلایل موروثی یا بالارفتن سن دچار ریزش مو می شوند که موجب کاهش اعتماد به نفس آنها می شود. کاشت موی سر که یکی از جراحی های پرطرفدار در دنیاست. برای این دسته از افراد بسیار مناسب است و باعث بازگشت موهای از دست رفته آنها می شود.کاشت مو به معنی جابه جایی فولیکول های مو از قسمت پرتراکم به نواحی کم تراکم است.

کاشت موی سر از جمله اعمال زیبایی مهم و پرطرفداردر بین عموم مردم می باشد. بسیاری از افراد به دلایل موروثی یا بالارفتن سن دچار ریزش مو می شوند که موجب کاهش اعتماد به نفس آنها می شود. کاشت موی سر که یکی از جراحی های پرطرفدار در دنیاست برای این دسته از افراد بسیار مناسب است و باعث بازگشت موهای از دست رفته آنها می شود.کاشت مو به معنی جا به جایی فولیکول های مو از قسمت پرتراکم به نواحی کم تراکم است.

کاشت ابرو

کاشت طبیعی ابرومانند فرایندهای  کاشت مو است که درواقع فولیکول‌های سالم باید به قسمتی از ابرو که دچار ریزش شده است، انتقال یافته و پیوند انجام گیرد و پیوند ابرو کاملا بی خطر بوده و برای افرادی که به هردلیلی موهای ابروی خود را از دست داده اند و دچار ریزش شده اند، میتواند نتیجه مطلوب و طبیعی داشته باشد.

پیوند ابرو در صورتی قابل انجام شدن است که آن قسمت از ابرو که ریخته است، مدت زمان حدود یک سال رویش مجدد نداشته است؛ مثلا در افرادی که دچار بیماری های پوست و مو و بیماری و اختلال هورمونی، مادر زادی، یا از طریق خالکوبی، زخم، سوختگی، مواد شیمیایی و عمل جراحی و بخیه در قسمت ابرو و غیره توصیه می گردد در بیشتر مواقع موهای سر را برای مو های جایگزین استفاده می کنند که به صورت یک رویش دائمی و طبیعی است.

کاشت ریش و سبیل

روش های کاشت مو که اخیرا خیلی رواج یافته، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل نیز امکان پذیر شده است؛ اینکار در صورت کم بودن مو و کم پشت بودن مو در این ناحیه ها که  به بیماری و یا ژنتیک رخ داده است، انجام می شود .

روش کاشت ریش به این صورت هست که  توضیح اصلی پیوند یا کاشت ریش این است که فولیکول های مو، از بدن خود فرد به قسمت های بدون ریش یا دچار ریزش منتقل می شود؛ سپس روشی مشابه با کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

موهایی که در فرآیند کاشت مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً از پشت سر گرفته می شوند. در صورت عدم وجود فولیکول سالم و کافی در سر، امکان برداشت فولیکول های مو از سایر قسمت های مناسب بدن نیز وجود دارد.

 

این‌ها فقط گوشه ای از خدمات کلینیک پوست، مو، زیبایی ارغوان همسا است.

یکی از روش های بسیار موثر و محبوب برای بهبود وضعیت ظاهری و برطرف کردن ریزش مو، کاشت مو است. در این روش که توسط متخصصین پوست و مو انجام می شود، فولیکول های سالم از ناحیه های مختلف سر برداشته می شود و در محل کاشت، قرار می گیرند.

کلینیک ارغوان با بیش از ده سال سابقه کار، یکی از مطمئن ترین و مجهزترین کلینیک های کاشت مو در شمال تهران می باشد. کلیه تیم های کاشت مو در این مرکز با سابقه بالا و درخشان بوده  و این مرکز دارای مجوز وزارت بهداشت می باشد.

مزایای کلینیک ارغوان

  • برداشت هوشمند موهابرداشت هوشمند مخصوصا در مواردی که بانک سر محدود و موها نازک هستند.
  • کاشت مو به صورت اقساط: هزینه های کاشت مو به گونه ای است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه نمود.
  • نتیجه رضایت بخش: دوره نقاهت کوتاه تر و تراکم موی بیشتر و طبیعی تر در کلینیک زیبایی ارغوان
  • انتخاب روش کاشت مناسبانتخاب روش کاشت مناسب با توجه به حساسیت پوست و نازکی پوست جهت حصول نتایج بهتر
  • %85 الی 98% میزان موفقیتحدود %85 الی 98% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوند رشد می کنند.
  • کاشت مو بدون درددرد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است و طی دو الی سه روز بعد از کاشت مو درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا