لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

فقط در ده دقیقه می توانید بینی، صورت و غبغب خود را به فرمی که می خواهید برسونید. دیگر خبری از عمل جراحی نیست. لیفت با نخ کاملا غیر تهاجمی بوده و کاملا بدون درد می باشد. در کلینیک پوست و مو ارغوان که یک مرکز تخصصی لیفت با نخ نیز می باشد ، همراه با پزشکان مجرب تمامی خدمات لیفت با نخ با بالاترین کیفیت انجام می شود. اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم از طریق تماس با کلینیک با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره دریافت کنید.

درباره لیفت با نخ بیشتر بدانید؟

روش های مختلفی برای جوان شدن پوست و بالا کشیدن آن مورد استفاده قرار میگرد که یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی صورت روش لیفت با نخ در کلینیک زیبایی ارغوان می باشد که امروزه به دلیل کم بودن عوارض و زمان آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رفع افتادگی صورت در زیبایی و جوان شدن پوست بسیار تاثیر گزار است و در ادامه شما را با این روش بسیار عالی زیبایی آشنا می کنیم.

جاذبه زمین به کمک افزایش سن آمده و پوست صورت را شل و افتاده می نمایند. بافت‌های زیرین پوست با افزایش سن استحکام خود را از دست می‌دهند و شل می‌شوند. مهم‌ترین اثر این روش و انتخاب این روش برای از بین بردن چین و چروک‌ها و علائم پیریه.

لیفت صورت با نخ
کاگ و جالپرو و مونو
لیفت صورت با نخ
کاگ و جالپرو و مونو
لیفت صورت با نخ
کاگ و جالپرو و مونو
لیفت صورت با نخ
کاگ و جالپرو و مونو

لیفت صورت با نخ لیفت صورت با نخ لیفت صورت با نخ لیفت صورت با نخ

این روش امروزه در سراسر جهان برای تغییرات متفاوتی در صورت جایگزین عمل‌های جراحی بسیاری شده. نخ لیفتینگ که برای بالا کشیدن پوست با نخ صورت و همچنین درمان افتادگی و از بین بردن خط خنده استفاده میشه باعث رفع افتادگی صورت و بهتر شدن لیفت چشم را مورد پوشش قرار می دهد.

نمونه کارهای لیفت با نخ در کلینیک ارغوان

کاگ و جالپرو و مونو 7
کاگ و جالپرو و مونو 7
لیفت نخ کاگ صورت
لیفت نخ کاگ صورت
نخ5
نخ5
نخ کاگ
نخ کاگ

پرسش و پاسخ‌های رایج در رابطه با لیفت با نخ

  • عوارض نخ کاگ در لیفت نخ به چه صورت است ؟

نخ لیفت کاگ به دلیل آنکه از جنس پروتئین می باشند، معمولا خطرناک نبوده و هیچ گونه اثر جانبی بر روی بدن ندارند اما ممکن است در برخی افراد با پوست های حساس کمی قرمزی، تورم، کبودی و پارگی نخ لیفت بوجود بیاید که معمولا قابل کنترل بوده و پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت .

  • طرز کار نخ های لیفت چگونه است؟

این نخ‌های تک رشته‌ای و کوتاه زمانی که در زیر پوست قرار می‌گیرند را در همان لحظه به دنبال خواهند داشت و اثرات مثبت بالا رفتن پوست در همان لحظه پدیدار خواهد شد.

لیفت صورت با نخ تهران
لیفت صورت با نخ تهران

بعد از اینکه پزشک با مشاوره به مراجعه‌کننده روش صورت را برای او انتخاب نمود با بی‌حسی موضعی در محل مورد نظر کار آغاز می‌شود.هشت رشته نخ صورت یک جهته در زیر پوست قرار می‌گیرند. وارد شدن این نخ‌ صورت در زیر پوست از نقاط یک میلی‌متری تا دو میلی‌متری انجام شده که به صورت محسوس قابل مشاهده نیستند.

  • عوارض کشیدن پوست صورت در روش لیفت با نخ چیست؟

یکی از بدترین عوارض کشیدن پوست صورت از کار افتادن موقتی اعصاب صورت می باشد که وظیفه حرکت عضلات صورت را برعهده دارند.این عارضه در حالت کلی خطرناک نبوده و پس از گذشت مدتی و تجزیه نخ لیفت توسط لایه های زیرین پوست به حالت عادی خود باز می گردد. اما اگر احساس کشیدگی شدید در پوست صورت خود داشتی حتما آن را با پزشک خود درمیان بگذارید. عوارض کشیدن پوست و خط خنده شامل این موارد می شود.

  • رفع قوز بینی با استفاده از لیفتینگ صورت با نخ به چه صورت است؟

یکی دیگر از کاربردهای این روش برای فرم دهی بینی و رفع قوز بینی می‌باشد. قوز بینی انواع و اشکال مختلفی دارد. از بین بردن قوز بینی توسط این روش یکی از جایگزین‌های عمل جراحی است که علاوه بر کم‌هزینه بودن دردسرهای جراحی را نیز ندارد. لیفتینگ با نخ بینی برای کسانی که یک بار جراحی زیبایی کرده و از ظاهر جدید بینی خود رضایت ندارند نیز مناسب است.

  • چگونه بهترین مختصص برای بالا کشیدن پوست با نخ رو پیدا کنم ؟

انتخاب پزشک متخصص زیبایی که در انجام این روش تبحر و مهارت کافی داشته باشد بسیار اهمیت دارد تا از تمامی خطرات احتمالی این روش جلوگیری شود.
برای انتخاب یک متخصص زیبایی حتماً به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کرده و از رضایت مراجعه‌کنندگان ایشان اطمینان حاصل نمایید.

متخصصین کلینیک پوست و موی ارغوان از مجرب‌ترین پزشکان زیبایی بوده که افراد متعدد زیادی را با انجام این روش زیباتر و جوان‌تر نموده‌اند.

خط ویژه:

09120509038

تماس با کلینیک ارغوان

ما را دنبال کنید

clinicraghavan.ir

Hermes Insta 150x150 1
پیمایش به بالا