بهترین مرکز کاشت مو در ایران

بهترین مرکز کاشت مو در ایران

بهترین مرکز کاشت مو در ایران

در سال‌های اخیر و با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی در ایران اقدام به کاشت مو کرده و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند. این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند.

ظاهر مناسب یک کلینیک درمانی، دلیل بر این نیست که یک مرکز درمانی از کیفیت بالایی برخوردار است و توجه به چند نکته مهم می‌تواند شما را در یافتن بهترین مرکز کاشت مو کمک کند. برای آگاهی از این نکات، در این صفحه سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران

۱- داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران

۲- تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

کلینیک ارغوان به دلیل داشتن بهترین تجهیزات روز دنیا که همگی ساخت سال‌های 2021 و 2020 هستند، بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می‌دهد. برای مثال می‌توان به دستگاه‌های لیزر موهای زائد این کلینیک اشاره کرد که همگی به روز و مدرن هستند.

کاشت مو خود را به تاخیر نیندازید
کاشت مو خود را به تاخیر نیندازید

۳- پشتیبانی و حمایت از مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر:

یکی از مهمترین سیاست‌های کلینیک ارغوان حمایت و پشتیبانی از مراجعین خود است و با ارائه‌ی بهترین خدمات درمانی توانسته است به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کند. حمایت از بیماران امری مهم بوده که حدود الهی و احکام مقدس دینی همواره به آن تاکید داشته است. تمامی پزشکان قبل از آغاز فعالیت خود با سوگند یاد کردن این وظیفه خطیر را در قبال تمامی بیماران انجام می‌دهند.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران

۴- پزشکان و متخصصین زبردست

پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی‌های خاص این دستگاه‌ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش‌ترین نتایج را رقم بزنند. کلینیک ارغوان در این راستا نیز توانسته است با بهره‌مندی از مجرب‌ترین پزشکان حرف اول را در سطح کشور بزند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

۵- تنوع خدمات درمانی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه، کاشت مو به روش SUT جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود.

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای تحقق این روش در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با متد FIT و BHT از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک ارغوان با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران

۶- کادر اداری و خدماتی مناسب

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود.

برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود. نوبت‌دهی یکی از دغدغه‎‌های اصلی مراجعین بوده که کلینیک ارغوان با اتخاذ بهترین روش‌های نوبت‌دهی توانسته مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی کند.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران

رفتار پرسنل و پراستاران نیز همواره مورد نقد عموم مراجعین و مردم قرار دارد. در کلینیک ارغوان، پرستاران با رفتار مودبانه خود بهترین برخورد را با مراجعین داشته و احترام زیادی برای بیماران قائل هستند. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند. چراکه افراد معمولا از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچکدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند. از این رو، مشاوران و کارشناسان با بررسی‌های فنی خود از شرایط شما بهترین روش را معرفی می‌کنند.

چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم ؟

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بیشتر افراد می‌شود. پس برای اینکه با نحوه انتخاب یک کلینیک خوب آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران
بهترین مرکز کاشت مو در ایران

۱- بررسی سوابق کاری

بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است.

۲- پرس و جو از سایر مراجعین

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان برای انتخاب یک کلینیک خوب درمانی انجام داد، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. به طور کلی افرادی که سابقه حضور در کلینیک مربوطه را دارند، به خوبی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک کنند.

۳- بررسی دیدگاه‌های بیماران

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در دنیای مجازی و وبسایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به چنل‌ها و سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات کاربران مختلف آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

نمونه کاشت مو در کلینیک ارغوان تهران
نمونه کاشت مو در کلینیک ارغوان تهران

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین به این مراکز است. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و ارزشمندترین دارایی یعنی سلامتی شما را حفظ کند.

ما در این مطلب به برخی از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو اشاره کردیم و شرایط کلینیک ارغوان را ارزیابی کردیم. این کلینیک با داشتن مجهزترین تجهیزات روز پزشکی و کادر پزشکی متخصص، در سال‌های متمادی رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است. کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است. بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران

کلینیک مو و زیبایی ارغوان مفتخر است با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و با همکاری پزشکان مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و پیوند مو در خدمت شما زیبا جویان عزیز می‌باشد.

مزایای کلینیک ارغوان

  1. برداشت هوشمند موها: برداشت هوشمند مخصوصا در مواردی که بانک سر محدود و موها نازک هستند.
  2. کاشت مو به صورت اقساط: هزینه های کاشت مو به گونه ای است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه نمود.
  3. نتیجه رضایت بخش: دوره نقاهت کوتاه تر و تراکم موی بیشتر و طبیعی تر در کلینیک زیبایی ارغوان
  4. انتخاب روش کاشت مناسب: انتخاب روش کاشت مناسب با توجه به حساسیت پوست و نازکی پوست جهت حصول نتایج بهتر
  5. %85 الی 98% میزان موفقیت: حدود %85 الی 98% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوند رشد می کنند.
  6. کاشت مو بدون درد: درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است و طی دو الی سه روز بعد از کاشت مو درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران

سوالات متداول کاشت مو

آیا کاشت مو درد دارد؟

برخلاف تصور عمومی، درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است. در روش FUT یا نواری، ممکن است بیمار در طی چند روز اول بعد از عمل درد خفیفی را احساس کند که با قرص مسکن قابل تحمل است. اما روش SUPER FUE معمولاً هیچ دردی را حتی در شب اول بعد از عمل به همراه ندارد. استفاده از بی حسی موضعی این کار را بدون درد انجام می دهد و بیمار می تواند همان روز به خانه خود برود.

آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟

کاشت مو که بعضاً ترمیم مو نامیده می شود- روشی سرپایی است که با استفاده از فن آوری میکروپیوند، فولیکول های موی خود را به سایر قسمت های پوست سر شما که در حال نازک شدن است، اهدا می کند. نتایج کاشت مو به طور واضح طولانی مدت است و دائمی تلقی می شود.

میزان موفقیت کاشت مو چقدر است ؟

مطالعات بالینی نشان می دهد که حدود 85-95% از کل پیوندهای کاشته شده به راحتی در منطقه پیوندی رشد می کنند. این درصد بالا نشان می دهد که کاشت مو به طور کلی بسیار موفقیت آمیز است.

فرایند پیوند طبیعی مو چقدر زمان می برد؟

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تکنیک های کاشت مو، کاشت مو در یک جلسه امکان پذیر شده است. بنابراین اگر تیم پزشکی از تجربه و مهارت خوبی در استخراج سریع و موفقیت آمیز فولیکول های برخوردار باشند، در هر جلسه می توان نزدیک به 3000 تار مو را کاشت. مدت زمان لازم برای کاشت این تعداد گرافت چیزی در حدود 8 ساعت می باشد.

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود ؟

برای دریافت هزینه تقریبی کاشت مو و روش مناسب جهت کاشت مو می توانید در ساعت کاری کلینیک با شماره های 02126139532 تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان در تهران دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید از طریق فرم ویزیت آنلاین و یا واتساپ پیام ارسال کنید و عکس سه ناحیه روبه رو، بالا و پشت سر خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی پزشک متخصص، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

نتایج کاشت مو از چه زمانی قابل رویت است؟

موهای کاشته شده در چند روز اول بعد از کاشت مو شروع به رشد کرده و بلندتر می شود. بین دو تا چهار هفته بعد موها وارد حالت استراحت شده و می ریزند. رشد مجدد موهای کاشته شده به تدریج و آهسته آهسته در عرض 2 ماه بعد از کاشت مو شروع و این پروسه ممکن است 6 تا 8 ماه به طول انجامد.
پس از اینکه موهای کاشته شده رشد کردند می توان آن ها را شست، کوتاه کرد، سشوار کشید و از این موها تا آخر عمر لذت برد. یک قاعده کلی، در طول 5 ماه انتطار می رود 50% رشد موهای پیوند شده در طول 8 ماه 80% رشد و نتیجه نهایی در 12 تا 24 ماه دیده می شود.

آیا باید هزینه کاشت مو را به صورت یکجا پرداخت کرد؟

خیر. کلینیک ارغوان شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد پرداخت اقساطی دارند را در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه هزینه ترمیم موها با استفاده از دارو کمتر از کاشت مو است؛ بهتر نیست که از این روش استفاده کنیم؟

شما باید به کاشت مو به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نگاه کنید. هرچند که در ابتدا هزینه بیشتری را متحمل خواهید کرد؛ اما در نهایت یک راه‌حل دائمی به شما ارائه شده که تا آخر عمر شما را از مصرف هر دارو یا تقویت‌کننده‌ای بی‌نیاز خواهد کرد.

چرا هزینه کاشت مو در ایران کمتر از سایر کشورها است؟

در حال حاضر تعداد زیادی مرکز زیبایی در ایران در حوزه کاشت مو فعالیت می‌کنند؛ به همین دلیل برای جذب متقاضیان، خدمات خود را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهند. بنابراین بر خلاف تصور اشتباهی که در میان برخی از متقاضیان جا افتاده است؛ این ارزان بودن خدمات به معنای بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست.

آیا هزینه کاشت مو برای خانم‌ها از آقایان کمتر است؟

جنسیت ملاک تاثیرگذاری بر روی هزینه تمام شده کاشت مو نیست. بسته به اینکه الگوی ریزش موی شما چطور باشد و بخواهید به چه تراکمی دست پیدا کنید؛ این هزینه متفاوت خواهد بود.

اگر فردی نیاز به کاشت مجدد موها پیدا کند؛ آیا باید هزینه مشابهی را بپردازد؟

افراد به هر دلیلی ممکن است مجددا نیاز به کاشت مو پیدا کنند؛ در این صورت معمولا هزینه کاشت با بار اول تفاوتی نخواهد داشت. اما اگر شما هر دو مرحله کاشت را در یک کلینیک انجام دهید؛ احتمال دارد که تخفیف‌های خوبی را دریافت نمایید.

بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران بهترین مرکز کاشت مو در ایران

خط ویژه:

09120509038

تماس با کلینیک ارغوان

ما را دنبال کنید

clinicraghavan.ir

Hermes Insta 150x150 1
پیمایش به بالا