لیفت شقیقه

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال (Temporal Lift) فرایندی است که به‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن‌ها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آن‌ها را دوچندان کنید. درواقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌های شما درشت‌تر به نظر رسیده و فاصله آن‌ها با ابروها نیز متناسب خواهد شد. با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌های پنجه کلاغی را نیز از بین برد و فرم چشم‌ها را زیبا کرد.

روش‌های انجام لیفت شقیقه

برای انجام لیفت شقیقه می‌توان از روش‌های جراحی یا بدون جراحی استفاده کرد. این روش‌ها معمولا ماندگاری مناسبی دارند و نتایج رضایت‌بخشی را برای شما ایجاد می‌کنند. روش‌های بدون جراحی عمدتا نیازی به دوره نقاهت نداشته و شما بلافاصله پس از لیفت می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. ضمن اینکه در این روش‌ها نتایج بلافاصله پس از اتمام عمل مشخص است.

جراحی لیفت شقیقه2
جراحی لیفت شقیقه3
جراحی لیفت شقیقه4
جراحی لیفت شقیقه5

البته هم در روش‌های بدون جراحی و هم در شیوه جراحی باید مدتی صبر کنید تا عوارض به‌طور کامل برطرف شود. آن‌وقت می‌توانید از نتایج جذاب و شگفت‌انگیز لیفت شقیقه در چهره خود لذت ببرید.

لیفت شقیقه با نخ

در این شیوه که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام می‌شود، حرارت مشخصی به بافت پوست وارد شده و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شود. این موضوع باعث بالا رفتن پوست شده و چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند. این روش آن‌قدر که به نظر می‌رسد دردناک یا سوزنده نیست! در این روش با استفاده از دستگاه پلاسما جت نقاط ریزی در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست سوزانده می‌شود. پس از لیفت شقیقه با پلکسر جای زخمی روز چهره شما باقی نمی‌ماند. نتایج لیفت با این روش حدود یک هفته پس از عمل مشاهده می‌شود.

معمولا لیفت شـقیقه با پلکسر در طی یک جلسه تکمیل نمی‌شود. پزشک برای اثرگذاری نتایج بسته به میزان افتادگی و نوع پوست بیمار 3 تا 4 جلسه را برای او تجویز می‌کند. این جلسات معمولا با فاصله‌های یک یا دو ماهه انجام می‌شوند. نتایج لیفت با پلکسر در حدود 5 سال باقی می‌مانند. پس این تکرار جلسات شما را ناراحت نخواهد کرد. البته با توجه به نوع پوست، سن افراد و نوع سبک زندگی آن‌ها ماندگاری این روش و دیگر روش‌های لیفت شقیقه متفاوت خواهد بود.

لیفت شقیـقه با پلکسر

این روش که یکی از روش‌های بدون جراحی است، با استفاده از نخ‌های PDO انجام می‌شود. این نخ‌ها از انواع نخ‌های بخیه قابل‌جذب هستند که پس از حدود 2 یا 3 سال جذب پوست می‌شوند.

بنابراین باید گفت که اثرات لیفت شقـیقه با نخ بین 2 تا 3 سال ماندگار خواهد بود. در این روش پزشک در جلسات مشاوره محل‌های ورود و خروج نخ را به‌طور دقیقی مشخص می‌کند. پس از آن در روز تعیین شده برای انجام لیفت ناحیه عمل با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی کاملا بی‌حس می‌شود.

نمونه جراحی لیفت شقیقه

جراحی لیفت شقیقه6
جراحی لیفت شقیقه7
جراحی لیفت شقیقه8
جراحی لیفت شقیقه10

پس از انجام بی‌حسی پزشک نخ‌ها را با استفاده از سوزن‌های ظریف و باریکی وارد پوست شما کرده و آن‌ها را به‌آرامی به سمت بالا می‌کشد. پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد، سوزن از محل مشخص شده خارج می‌شود. زخم‌های این روش معمولا تا چند روز قابل تشخیص هستند. بنابراین بهتر است یکی دو روزی از خانه خارج نشوید تا اثرات زخم‌ها به‌طور کامل برطرف شوند. البته اگر نمی‌توانید از محل کار خود مرخصی بگیرید، رفتن به محل کار بلافاصله پس از لیفت شقیقه با نخ هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

لیفت شقیقه با جراحی

در جلسات مشاوره پیش از لیفت پزشک به‌طور کامل شما را معاینه می‌کند تا ضمن اطلاع از وضعیت سلامت شما، مقدار لیفت موردنیاز و شیوه لیفت متناسب با حالت چهره را تشخیص دهد. پس از آن زمانی برای جراحی تعیین می‌شود و شما باید در روز تعیین شده با رعایت موارد مطرح شده در جلسات مشاوره و همراه داشتن وسایل موردنیاز در بیمارستان حاضر شوید. لیفت شقیقه با جراحی معمولا با بی‌حسی موضعی یا در مواردی بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

زمان این عمل بین 1 تا 2 ساعت بوده و دوره نقاهت آن نیز کم است. درواقع شما پس از انجام عمل لیفت شقیقه در بیمارستان بستری نشده و بلافاصله می‌توانید به خانه برگردید.

فیلم جراحی لیفت شقیقه

نتایج لیفت شقیقه با جراحی تا مدت‌ها باقی خواهد ماند و می‌توان آن را دائمی دانست. علت اینکه این نتایج را دقیقا دائمی نمی‌دانیم این است که عوامل مختلفی می‌تواند بر از بین رفتن نتایج اثرگذار باشد. به‌عنوان‌مثال اگر سبک زندگی یا رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید، از پوست خود به‌درستی مراقبت نکنید و مصرف دخانیات را ادامه دهید، نتایج در مدت کوتاه‌تری از بین می‌روند و ممکن است شما نیاز به ترمیم آن‌ها پیدا کنید. در غیر این صورت نتایج جراحی برای همیشه باقی مانده و همواره چهره شما را جذاب و زیبا نگه می‌دارند.

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

آیا لیفت شقیقه تنها برای برطرف کردن چروک‌های گوشه چشم مناسب است؟

خیر. این روش می‌تواند روشی مناسب برای رفع افتادگی چشم‌ها و ابروها باشد و برای فرم دهی به آن‌ها استفاده شود. علاوه بر آن با استفاده از لیفت شقیقه در کنار لیفت ابرو می‌توانید حالت ابروهای خود را زیباتر هم بکنید. این روش می‌تواند بر روی حالت گونه شما نیز تاثیر بگذارد و به‌طورکلی باعث بشاش‌تر شدن چهره شما شود.

آیا جای بخیه‌های لیفت شقیقه با جراحی مشخص خواهد بود؟

خیر. در لیفت شقیقه تنها قسمت‌های بیرونی پیشانی شما تحت تاثیر قرار می‌گیرند. بنابراین شما نمی‌توانید این روش را برای از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی استفاده کنید. ضمن اینکه در روش‌های لیفت ابرو کل ابرو تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما در لیفت شقـیقه تنها می‌توان گوشه ابرو را به سمت بالا کشید. البته ترکیب لیفت شقیقه با این دو لیفت و حتی لیفت چشم می‌تواند نتایج رضایت‌بخشی را برای شما ایجاد کند.

آیا لیفت شقیقه همان لیفت ابرو یا پیشانی است؟

برش‌های انجام شده در این روش آن‌قدر ظریف هستند که اثرات آن‌ها پس از مدتی به‌طور کامل از بین می‌رود. اما برای اطمینان بیشتر از مشخص نبودن جای بخیه‌ها، پزشک برش‌ها را در محل رویش موها میزند. بنابراین جای این برش‌ها به‌هیچ‌وجه قابل تشخیص نخواهد بود.

بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه چه زمانی است؟

معمولا لیفت صورت زمانی انجام می‌شود که کناره‌های ابروها یا چشمان شما در اثر افزایش سن افتادگی پیدا کرده یا چروک خورده باشد. بنابراین بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه زمانی است که شما این موارد را در چهره خود مشاهده کنید. اما اگر این موارد در جوانی در چهره شما ایجاد شده و علت آن ارث، بیماری یا هر مورد دیگری است، باید برای تشخیص بهترین روش لیفت به پزشک مراجعه کنید. به توصیه پزشکان بهتر است این عمل در سنین 17 تا 2 سالگی انجام شود.

بهترین محل برای انجام لیفت شقیقه کجا است؟

کلینیک تخصصی پوست و مو ارغوان دارای پزشکان متخصص و بسیار ماهری است که می‌توانند به بهترین نحو لیفت شقیقه را برای شما انجام دهند. قیمت لیفت شقیقه در این کلینیک بسیار مناسب بوده و همواره نتایجی جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خط ویژه:

09120509038

تماس با کلینیک ارغوان

ما را دنبال کنید

clinicraghavan.ir

Hermes Insta 150x150 1
پیمایش به بالا